Wat als mijn stuk(s) kapot gaan?

We zijn nog steeds bezig met keramiek en handwerk. Het is dus ook onoverkomelijk om af en toe een kapot stuk te hebben. Het is super jammer als dat juist dat van jou is maar hiervoor staan we je graag bij :))

 

Wat als je stuk kapot is?

Dan wordt er een mailtje verstuurd naar het mail adres dat werd achtergelaten. 

 

Hoe word je vergoed?

Er wordt verrekent wat de 'schade' is en naarmate daarvan word je vergoed. 

Bij een volledig kapot stuk mag je uiteraard een nieuwe komen maken. 

 

Wanneer wordt je vergoed?

Wij leven heel hard onder het motto: JIJ BLIJ, WIJ BLIJ!

Je stuk wordt steeds vergoed als: 

- Het onze schuld is dat die stuk gegaan is

- Het de schuld is van de oven 

- Het een fout is in de klei of glazuur (enkel indien je stuk niet meer bruikbaar is --> bv. niet wanneer er een klein foutje zou zijn)

 

Wanneer vergoeden we niet?

- Wanneer het stuk door eigen fout kapot gaat (bv. laten vallen)

- Het ouder is dan een half jaar (bv. slijtage)

- Het een klein glazuurfoutje is

 

Andere gevallen zullen steeds samen besproken worden. Wij werken NOOIT met een terugbetaling in geld. Dit omdat het erg moeilijk te bepalen is in welke mate en waarde het stuk zich bevind.

 

VERY IMPORTANT: 2 op de 500 stuks gaan stuk. We hebben dus echt een heel laag percentage! 

Door bij onze een workshop te komen volgen, ongeachte de aard (sip&paint, tapas&paint, Clay date...) ga je automatisch akkoord met onze policy. 

 

STUKS DIE KLAAR ZIJN, DIENEN BINNEN DE 2 MAAND AFGEHAALD TE WORDEN